19Οκτώβριος2017

ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του Transparency International ο βαθμός διαφθοράς στο δημόσιο ποικίλει από χώρα σε χώρα, με αποτέλεσμα σε κάποιες χώρες οι επιχειρηματίες να μην αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα όσον αφορά την διαδικασία εξαγωγής των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων ενώ σε κάποια σημεία του κόσμου η διαφθορά στον δημόσιο τομέα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας..

Διαβάστε περισσότερα...

19 Μαρτίου 2013 Γράφτηκε από την

Οι νέοι κανόνες του Marketing

Αν σκέφτεστε το Marketing με τον ίδιο τρόπο που το κάνατε πριν από δέκα χρόνια, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα για σας, καθώς οι κανόνες του παιχνιδιού σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο απ' ότι ήταν παλιότερα.

Διαβάστε περισσότερα...

Ριζικές αλλαγές στον τομέα τουελαιολάδου ετοιμάζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπισθεί η κρίσηπου έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια και έχει φέρει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση τους παραγωγούς.Τα μεγάλα αποθέματα κάνουν πιο προβληματική την 

Διαβάστε περισσότερα...

site-under-constructionΣτις μέρες μας όπου το Διαδίκτυο αποτελεί το πιο σύγχρονο και δυναμικό τρόπο επικοινωνίας, και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι και της προσωπικής αλλά και της επαγγελματικής μας ζωής, κρίνεται όλο και περισσότερο απαραίτητη η δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας και η προώθηση της επιχείρησής μας, μέσω από το Διαδίκτυο.

Διαβάστε περισσότερα...

FranchiseΟι ανάγκες της σύγχρονης οικονομικής ζωής έχουν συντελέσει στη δημιουργία συστημάτων διανομής και διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία από νομική άποψη δεν είναι δυνατό να υπαχθούν στους παραδοσιακούς γνωστούς τύπους της εμπορικής αντιπροσωπείας, παραγγελίας και πρακτορείας.
Πρόκειται για συμβατικές μορφές συνεργασίας με σκοπό την πρόσβαση των παραγωγών και χονδρεμπόρων σε μία άλλη αγορά διαμέσου της ανάθεσης επιχειρηματικής δραστηριότητας σε τρίτες ανεξάρτητες επιχειρήσεις.

Διαβάστε περισσότερα...

product-brandΤι είναι το εμπορικό σήμα (trademark) ;
Θεωρείται σήμα κάθε σημείο επιδεκτικό γραφικής παραστάσεως, ικανό να διακρίνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχειρήσεως από εκείνα άλλων επιχειρήσεων.
 

Διαβάστε περισσότερα...

Σελίδα 8 από 9